Mamma 43

Har en kort och relativt lugn vecka framför mig nu, går bara måndag till torsdag, så det känns helt okej att helgen börjar gå mot sitt slut. Har ett prov i djurhållning i park och nationella i engelska samt ett arbete som jag måste komma igång med.

Idag var vi som sagt på lotten, satte lök och potatis, om någon är intresserad, och invigde grillen för iår. Tog en promenad till maxi efteråt för att köpa kyckling och chokladmousse. Vid 6 kom moster och morfar för att äta och fira min mor som fyller 43 idag!! De är fortfarande kvar men jag drog mig undan för att plugga, det gick inge vidare, hamnade visst här istället..

Imorgon ringer klockan vid fem, är på gymmet halvsju och det ska svettas. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0