Dakota Skye

Nu tänker jag faktist lägga undan matten även om jag borde plugga mer, lägga mig i sängen och se på Dakota Skye. En jävligt b film egentligen, iallafall enligt många skulle jag tro. Men det är något som gör att jag kan se den om och om igen utan att tröttna, kanske är det Jonah. 

Imorn kan det hända att jag gör något som jag aldrig gjort förut, det kan hända att jag misslyckas på matteprovet och skriver mitt första IG. Det skulle vara oerhört synd att bryta trenden att alltid prestera bra, bättre än g. Men på något sätt känns det okej, att misslyckas.. Ickelinjära funktioner, eller funktioner och ekvationssystem överhuvudtaget är verkligen ingenting som jag behärskar. Men jag tänker tro på mig själv och jag ska fanimej klara det. Om inte så gör jag det på omprovstiden....


Kommentarer
Postat av: isabelle

blicken vid 1.40. love jonah

2010-04-21 @ 21:31:06
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0