20 april

Sitter och pluggar anatomi, imorgon har vi prov på kommunikation och reproduktion. Intressant men det är på tok för mycket information att plugga in på en gång.

Idag har jag varit iväg och tagit min andra spruta mot livmodershalscancer, har även varit på vårdcentralen och kollat mina stortår som lider av kronisk nageltrång. Slapp operation, fick om jag ville men ska se om det går över av sig självt, annars går jag väl tillbaka och skär upp tossen. Kollade även upp om mina körtlar i näsan som jag opererade bort när jag var liten hade kommit tillbaka, kan tyvärr inte förse mig med luft så bra bara genom näsan. Läkarn såg inget så fick en vidgande nässpray som kommer ge mig näsblod. Får se om jag ger mig på den.. Är tveksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0