15 april

Gick hem från skolan runt lunch idag. Har varit hängig och illamående sen igårkväll, kommer förmodligen inte gå imorn heller. Känner mig som en vekling. Jag borde inte, men jag gör. Dessutom sviker jag och Bella mina mates Malin och Calle på morgondagens redovisning.

Sen jag kom hem har tittat på några avsnitt av oth och försökt plugga matte, det gick inge vidare så ska ta tag i det imorn. Detta är första gången jag är osäker på om jag kommer klara provet eller inte. Önskar att jag kunde lägga all tid i världen på den fram tills onsdag nästa vecka, men har ett stort anatomi&fysiologiprov på torsdagen och ex antal redovisningar som ska läsas på.

Jag är stressad.
Tips till mig själv är nog att inte sätta mig framför datorn när jag egentligen ska läsa om kommunikation&reproduktion.

Försenade bilder från tisdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0