word

vill inte sova. känner mig så ensam. saknar min älskling och önskade att han vore här.

jag har en känsla i kroppen som säger att allt inte är okej, att det är nåt som saknas. den känslan får jag väldigt ofta men förstår aldrig var det är. kanske är det depression, eller så är jag bara så trött och ångestladdad inför all stress och press som kommer bli i skolan framöver.

men innan jag börjar tänka för mycket på en massa onödigt som får en att må sämre ska jag stänga av datorn, släcka lampan och krypa ner under täcket och inte vakna förrän klockan ringer imornbitti.



Peace.


Kommentarer
Postat av: bella

jag känner igen känslan, verklige asså.. har haft den fram och tillbaka i 2 år nu. Men du vet att du kan säga till om de skulle behövas snackas ;) <3

2009-09-08 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0