1 september

idag har vi varit ute i skogen hela dagen med naturkunskapen. har letat och fångat djurarter i en bäck, lagat lite mat osv. slutade lite efter tre och när jag kom hem stank jag korv och rök så det blev att hoppa in i duschen.

blev nyss väldigt glad när pappa öppnade två brev från trygghansa. i det ena stod det att jag kommer få ersättning för mina ärr på knät, 9800kr! känns riktigt bra. i det andra brevet stod det att det håller på att titta på skadan eller vad man ska säga för att se vad jag kommer få i ersättning för att mitt knä inte fungerar som det ska och jag kan inte riktigt göra vad jag vill. så förhoppningsvis kommer det rulla in yttligare några tusenlappar inom en snar framtid! det känns riktigt bra.

nu är jag väldigt trött och seg efter skogen så jag funderar på att gå och lägga mig i sängen och glo på teve eller kanske sova ett tag.

 

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0