Seasons are changing and waves are crashing and stars are falling over us. days grow longer and nights grow shorter, i can show you i'll be the one.

hello!

sitter just nu och fördriver tiden i väntan på att emil ska komma. skulle helst av allt vilja mysa framför en riktigt bra film me godis, popcorn och allt möjligt men icke!
försöker att inte stoppa i mig så mycket godsaker under veckorna och det lyckas jag bra med så det är väl dumt att förstöra något som går så bra.

ikväll har jag varit ute och övningskört lite och det är så roligt!
snart är jag minsann ute på dom stora vägarna ;)

nu ska jag stänga ner och göra iordning lite innan älsklingen dyker upp i dörröppningen.



Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0