but hey, i can keep a secret.

bara sju tal återstår, men det tar jag mig an imorn eftersom att klockan är mycket och jag behöver sova.
imorn är det paddling som gäller, om inte mamma tvingar mig att stanna hemma vill säga. har varit snorig och hängig i över en vecka nu och det blir inte bättre, snarare värre. och då tycker minsann inte mamma att jag ska vara ute och paddla. det är faktist jobbigare än man tror. och såhär i influensans tider är det väl ännu värre att anstränga sig i onödan. kanske bättre att vara hemma och göra något vettigare, ex plugga matte. men det återstå att se. vi får se hur kroppen mår imornbitti!

nu blir det att sätta in hörlurarna i öronen och lägga mig i sängen. eftersom jag är så dålig på att läsa, eller jag är ingen bokmal direkt så har jag laddat ner twilight - om jag kunde drömma som ljudbok. håller ju på att läsa boken men kommer ju ingen vart eftersom jag alltid är för trött för att läsa då jag har tid. så får blanda lite mellan ljudbok och sidorna i boken.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0