7 september

hello

blev hemma idag. kändes lika bra att vila så jag blir helt frisk nångång. kan inte direkt säga att jag är sjuk men nåt slags virus har jag i mig.

klockan är nu halvtvå och jag har inte gjort nåt vettigt. går bara runt och har tråkigt och funderar över vad jag ska göra. även fast jag vet vad jag ska göra, plugga... men jag känner verkligen inte för det, och det är totalt meningslöst att sätta sig ner med matteboken när man inte har någon lust.

det finns fler grejer jag skulle behöva göra, städa mitt rum tex. eftersom jag har en del svarta möbler så syns dammet efter bara några timmar efter att jag städat.

min far och syster har skrivit med stora bokstäver på min byrå, DAMMA DAMMA DAMMA. fick bli ett enkelt svar tillbaka. orkar inte. det låter säkert som om det är skitigt och damm överallt i mitt rum men det ser nog ut så hos de flesta bara att de döljs beroende på färgen. men som sagt, efter bara någon timme efter man dammat har det lagt sig lite som syns. jag börjar fundera på varför jag valde den färgen till ett rum där solen alltid ligger på?

nu ska jag sluta babbla och faktist försöka städa i mitt rum. åtminstone få bort dammet från byrån och hyllorna.



Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0