28 september

nu är klockan kvart nio och jag tänker faktist gå och lägga mig, är så himla trött.

har knappt kunnat koncentrera mig på att plugga på grund av det så om jag lägger mig tidigt idag, vilket jag inte gjorde igår vilket säkert är orsaken till dagens trötthet, så kanske jag orkar hålla mig upp och koncentrera mig på systematiken imorn. lär behövas all ork som finns eftersom vi har prov på onsdag..

idag har vi haft basmaskinskörning hela eftermiddagen, klippte lite gräs och körde fyrhjuling ett par timmar. och gu' så roligt det är. bara dra pelle i botten på grusvägen och flyga över guppen. inte riktigt, men nästan!
imorn väntar ännu en sådan lektion och även en praktisk i djurhuset med gnagarna. så ser fram emot mot en roligt dag.

bella är sjuk. det suger.



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0