26 september

ikväll har vi främmande här hemma. moster, morfar, kusiner plus respektive osv.. det är trevligt ett tag men sen blir det bara jobbigt. jag är ju inte direkt social av mig vid sånnahär tillställningar. vet inte varför men har inget att säga och jag är yngst i hela släkten (vilket inte är alls roligt eftersom det skiljer minst fem år till den näst yngsta om man inte räknar med min tredje kusin där det bara skiljer två år men vi firar inget tillsammans och träffas i princip aldrig), så det finns inga direkt samtalsämnen man kan hänga med i så man sitter där vid bordet tyst som en mus och känner sig dum och bara längtar efter att alla ska gå hem. men jag kan inte klaga på släkten för de är så jäkla bra och är hur roliga som helst!!!

just nu står de och pratar om julen och det låter riktigt dåligt. låter som det kommer bli första julen utan alla som det brukar vara. och det låter inte alls bra för det kommer vara en tradition som bryts och ingenting kommer vara som vanligt och sådant hatar jag. även fast jag vet att tillslut blir det så.


nu ska jag gå och försöka vara lite social.




Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0