24 september

kände verkligen inte för att gå till skolan imorse men pallrade mig dit ändå. helst så lite frånvaro som möjligt. det var helt okej och hade förmodligen varit tråkigare att vara hemma.

efter skolan åkte jag direkt till maxi och träffade emil. käkade chicken kebab innan vi började titta runt bland butikerna. lyckades hitta två gråa långa stora tshirt-tunicor med tryck som jag letat efter väldigt länge, hittade även en tröja.

har hållt på med ett grupparbete några lektioner och imorn är det redovisning så håller på att titta igenom det nu. och det var ju roligt att vi fick den mest intressanta klassen, benfiskar.. skulle ha pluggat matte idag med med kom inte hem förns efter sju och då flög tiden iväg och nu är det alldeles försent för att sätta sig med det. så blir att ta igen det på söndag.

imorn är det fredag, ska bli skönt med helg men har ingen aning om vad som väntar. helt oplanerad, vilket iofs de flesta helger är men ändå.

nu ska jag läsa om dessa små benfiskar och sedan ska jag lägga mig och läsa "om jag kunde drömma". kan säga "äntligen" har jag fastnat för första twilightboken och känner att jag vill läsa hela tiden.




Peace.

Kommentarer
Postat av: bella

Jenny hade fan pms så det skrek om det, äckliga tant asså. ville döda henne där ett tag. Din tröja va fiiiiiiiiin

2009-09-25 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0