21 september

har suttit vid datorn ända sen jag kom hem från skolan i princip.. vilken nörd jag börjar bli, igen. men det beror nog på att jag har nåt att göra på datorn, det har gått en längre period nu, säkert ett år nästan då jag inte fann någon anledning att sitta vid datorn så mycket för att jag inte hade något att göra vilket är positivt egentligen men inte fan gjorde jag så mycket annat som var vettigare istället. gick mest runt och klaga på hur tråkigt jag hade och hur lite det fanns att göra..

nog om det. idag fick vi en ny tjej i klassen, eftersom sofie har slutat, lite tråkigt men samtidigt kul med ett nytt ansikte som man förhoppningsvis kommer få bra kontakt med.

nu ska jag krypa ner i sängen bredvid emil och sova. imorn är det kolmården som gäller!



Peace.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0