2 september

jag som hade tänkt att komma i säng tidigt. när popcornen jag gjort var slut vid halvnio skulle jag krypa ned i sängen. men istället fastnade jag vid datorn för att leta reda på en nyhetssändning som min förra skola var med i. och när jag ändå var igång så tänkte jag slänga in ett inlägg vilket jag inte tänkt göra egentligen.

dagen har gått relativt fort och vi har bara haft roliga och intressanta ämnen, matte, idrott, anatomi&fysiologi. men att jag tycker matte är roligt lär inte vara så länge till, önskar att det hängde i men snart lär det bli stressit och jobbigt och då är det inte roligt längre.

jag och malin var även i djurhuset en sväng efter skolan och tittade till råttorna. jag är sååå sugen på att köpa!
men är rädd för att jag inte kommer ge det lilla djuret den tid den behöver.. men vi får väl se hur det blir, nu när jag har gått om pengar har jag ju råd att göra en ordentlig och bra anläggning och då blir faktist allt lite roligare och man blir mer sugen på att verkligen ta hand om den.

jag börjar bli sjuk också, vilket är mindre kul. har gått runt i två veckor med snorig näsa och det blir inte bättre. snarare värre..

nu ska jag sova.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0