19 september

nu är det banne mig dags att gå och göra sig iordning. började med att fastna framför teven när jag vakna, blev en sen frukost och efter den fastnade jag här framför datorn och har suttit här ett bra tag nu.

blev ju medlem på facebook igår, vilket jag hade sagt till mig själv att jag inte skulle bli för jag fann ingen bra anledning till det.. men så såg det så jäkla roligt ut när alla sitter med sina akvarium och farmar så jag blev sugen på att ha det jag med. så timmarna framför datorn nu har spenderats till att ta hand om/försökt skaffa så mycket pengar som möjligt till mina akvarium och min farm. gu va nördigt det låter men så är det och det är asroligt.

nu ska jag putsa gaddarna, sisodär halvfyra (y)



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0