15 september

mycket bra dag.

vi har haft mycket praktiskt och det känns väldigt roligt att det dragit igång nu.. man får liksom mer energi till andra ämnen när man titt som tätt får hålla på med någonting som man tycker är roligt.

vi började dagen med basmaskinskörning (traktor, fyrhjuling, lastare, gläsklippare osv). andra lektionen i det men min första. efter det engelska matte och till sist fågelhantering. aldrig hållt en fågel förut så det var ju spännande.

en annan grej som också var spännande och en upplevelse var att jag faktist har hållt i FÅGELSPINDELN ragnar. den är stor, hårig och otäck men fan så häftig. och jag lyckades få bort min fobi för stora spindlar genom att hålla i den. det var inte alls farligt även fast man hade bilden på tänderna i bakhuvudet hela tiden. det kändes ungefär som en hamster med klor som den håller sig fast med.

och ni mina bär, vad skulle jag göra utan er?



that's me! jag fångade en papegoja.
jag med hofen.




nu måste jag plugga lite som jag egentligen skulle gjort för flera timmar sen.
och sen kommer älskling!!!!!!!!!!!!!!



Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0