du har så lätt att stampa sönder när du väl fått in en fot

skolan börjar bli förjävla seg nu alltså.
händer inte speciellt mycket och det ända jag tänker på är sommarlov!
har kompletteringar hit och dit för att höja mig i vissa ämnen, men ingenting jag tagit tag i än.
men kanske vore en smart idé eftersom betygen sätts någon gång nästa vecka.

idag har det inte hänt så mycket i mitt liv, kanske upptäckt att limerick är min och mallats grej, jag vet att vi skulle kunna tjäna stålar på det! iallafall så kom jag hem från skolan vid fyra och somna i någon timme direkt. efter det har jag bara ätit och suttit här vid datorn och fördrivit tiden. men det borde jag inte gjort,  för jag borde verkligen plugga och ta tag i det sista nu. men icke.. dessutom borde jag motionerat, men benhinnorna säger ifrån. får hoppas att det är bättre imorn, antagligen inte men hoppas kan man alltid.

saknar min älskling!!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Din älskling Emil <3

Ser ju riktigt bra ut din blogg, har sparat den i favoriter nu ;) Saknar diiiig :'( <3

2009-05-26 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0