det är varning för ras

ännu en dag som har flugit förbi. dagen har bland annat bestått av två nationella prov, muntligt matte och laboration no. tror det gick hyffsat bra. har även fått ett egentligen tre veckors arbete i fysik, biologi och kemi som jag ska göra något bra av nu fram tills nästa fredag för att kunna höja mig i de ämnena. så ännu en grej att känna stress över.

kom hem från skolan för ett tag sen så nu ska jag sätta igång att komplettera en mvgdel i religion. ska ju bli roligt...
sen ska jag nog ut och springa lite, benhinnorna är faktist bättre idag. tog ett varv me jennifer i skogen på idrotten och det gick kanon. bästa ormsalva!

förresten, på språvagnen påväg hem från skolan fick jag en känsla av att jag ville döda en tant. fast det var ingen tant, för det var en jävla kärring. en sån som tror sig kan slänga ur sig vad som helst och har mer rättigheter än alla andra bara för att man är gammal, en sån som man vill dräpa för hon var så himla otrevlig. men den incidenten skulle bli jobbig att förklara här. det räcker nog med att säga att hon var så pass otrevlig så hon fick en hel bunt med människor och tycka illa om henne och få en pojke i åttårsåldern att bli jätteledsen.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0