i'm in love with a fairytale

idag blev det att gå upp redan klockan nio för att ta halvelva bussen in till cg. jobbade från 11 till halv fyra och det går bara bättre och bättre. har blivit lite säkrare och det är ju alltid kul. efter det blev det att byta om för att springa hem. var alldeles för varmt men klarade hela vägen hem. känns som om det är 50 grader ute. nu sitter jag här nyduschad och väntar på att bror min ska komma hem från sthlm för jag tycker han ska hjälpa mig att plugga. får väl se om han också tycker det.

annars idag lär det väl inte hända mycket. ska som sagt plugga, färdigställa mvgdelen som jag höll på med för några dagar sen men inte fick mycket gjort på.


besviken över att jarmo inte vann igår faktist.
men ändå, bästa jarmo!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Empzii <3

Jarmo skulle lätt ha tagit hem det! utan tvekan!

men lyckatill med pluggandet =) Älskar dig <3

2009-05-31 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0