låt hela världen se ditt vackra leende

den sista veckan med ordinarie lektioner börjar gå mot sitt slut, och det känns jävligt bra. idag lämnade jag in det sista så nu är jag klar med allt, verkligen allt. så nu kan jag slappa resten av tiden utan stress eller press!
idag så gjorde jag nationella muntliga i svenska, hoppas det gick bra men det tror jag. efter lunch blev det att glo på xmen origins wolverine, och den var faktist helt okej.

om ett tag ska jag väl bege mig ut till åby. blir att ta ett varv vid lillsjön me emil och jocke, känns som om det behövs efter all glass och chips som åts idag till filmen!

har i pincip aldrig slängt upp någon bild på mig själv nånstans, varken lunar, bdb eller blogg.
vet inte riktigt varför men gillar mig inte på bild så är väl för feg för att slänga upp nån.
men det ska det nog bli ändring på och jag har redan gjort framsteg!!
                                                                                                                         


.
SOMMAR!!!!!!!


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0