du och jag har ingenting och vi kan inte knäcka varann

kom precis hem från jobbet. äntligen säger jag bara, även om det är kul så har jag bara längtat därifrån idag. kände verkligen inte för det. men allting gick bra och känner mig säkrare nu. men nu har jag inte tid att sitta här och fördriva tid längre för jag måste snart börja städa om jag ska hinna duscha också, inget jag hade planerat in för hade inte tänkt att bli svettig men med ett par km uppförsbacke påväg hem med cykeln blev jag det..

just det, sveriges nationaldag idag också vilket jag höll på att missa. ingenting jag brukar fira men blir väl så iår på sätt och vis i och med bion ikväll. hoppas filmen är bra, men har bara hört bra kritik om den så det blir nog kanon. men nu är det dags att ta fram damtrasan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0