there is nothing else I can say

idag hade vi de sista betygsnacken i skolan och idag sätts också betygen. är nöjd me de flesta ämnena och det blev faktist bättre resultat än jag trodde. det lönar sig att knappt ha nån fritid och slita arslet av sig, vilket jag iofs måste eftersom konkurrensen på linjen jag har valt är enorm. men förhoppningsvis är jag en av dom me de högre betygen så jag kommer in. skulle vara en riktig besvikelse om jag inte gjorde det och hamna på mitt andrahandsval.

nu när jag sitter och pratar om linjen jag valt kanske jag ska tala om vilken också. för många kommer det helt oväntat eftersom i princip ingen vet om att jag ett sånt intresse i mig. jag har valt djurpark/tropisk anläggning på himmelstalund.
det är riksintag, tror det är runt tvåhundra som har sökt och det finns ungefär trettio platser, då förstår ni nog hur stor konkurrensen är hur höga betygen måste vara för att vara någorlunda säker på en plats. mitt mål efter gymnasiet är några år på kolmården eller tropicariet, men min största dröm är seaworld i florida, skulle ju inte vara helt fel.

nog om det, känner mig lite hängig och trött nu men funderar på att hänga med johanna ner på staden.. men får se om jag orkar. vore trevligt att se henne en stund, sker inte alls för ofta.

Peace.


Kommentarer
Postat av: cc

Haha vad kul, hade nästan glömt bort att du ville in där :) hoppas det går bra!! vad har du fått för betyg då? vet ju hur mkt du slitit så vore kul att veta vad mödan gav ;P (du kan ju skicka sms lr något om du inte vill skriva över hela bloggen :P)

2009-06-05 @ 07:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0