there's no other place in this world where I rather would be

kom precis hem efter en ganska skön dag på jobbet, tiden gick så fort så det hann aldrig riktigt bli jobbigt. men fy så trött man blir som personer som kommer in direkt från ingången, rakt fram till en utan att först leta själv och fråga var nånting är, många gånger händer det att man just står och plockar upp den varan också, hur blind kan man va och hur lat får man bli? har man bråttom och inte har tid och leta är det en annan sak, men 4/5 har ju inte det. det har irriterat mig idag och kommer antagligen fortsätta resten av mina arbetsdagar. idag har iallafall ingen klagat eller varit otrevlig, alltid nåt.

mötte carro i butiken strax innan jag sluta så fick skjuts hem av henne. nu håller bror min på att laga lite mat och jag ska snart åka till ica för att handla något onyttigt. resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska underhålla mig med, men jag skulle behöva städa, dels för att hela resväskan är över hela rummet och allt annat skit är, ja, inte där det ska iallafall. och dels för att jag ska kunna hitta det jag ska ha me mig till jockes land imorn. för imorn drar nämligen syd + några anhängare till jockes land ett par dagar! ska bli riktigt rooooligt.

just det, en till sak jag faktist irriterat/irriterar mig på på jobbet är musiken. skivan byts väl varje dag, dock är det ca 4-5 låtar som går på repeat. ni kan ju förstå hur det är att lyssna på i elva timmar i streck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0