och dom såg sig runt, men dom såg ingenting

blev inte så mycket städ här inte! käkade me brorsan och efter det fastnade jag framför u21 matchen. tråkig början, rolig andra halvlek, tråkigt slut.

har bara plockat fram lite grejer till imorn vilket ledde till att det ser lite mer iordning ut men städat har jag ju inte gjort nej. kom på att jag glömt in bikini hos johanna mitt i allt så var tvungen att sätta mig på cykeln och trampa ner. blev att stå och prata en stund innan det bar av hemåt igen. var inte alls länge sen jag klev in igenom dörren och så hamnade jag här direkt.

ska ta lite glass nu och sen hoppa in i duschen.




Rest In Peace, Michael Jackson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0