it's friday I'm in love

fick skjuts till skolan imorse vilket var otroligt skönt, så fick ännu mer sovmorgon än planerat. hade matte första lektionen, blev att sätta upp en tipspromenad för femmorna på två och en halvan me jocke haggis och jennifer. efter matten hade vi engelska ett par minuter sedan åkte vi ner till staden. gick runt me mallat och glodde runt lite i affärerna i två timmar tills det var dags att käka. blev rödspätta för min del och det var så jävla gott och väldigt trevligt.. och ja, "hi blubben", ah bästa vi! blev sittandes där till två nångång, tog bussen till emil direkt och vi har bara slappat hela dagen! snart ska vi sova för att jag ska upp och jobba klockan tio imorn. är rätt nervös faktist för detta blir första gången jag står helt ensam i kassan och jag är inte säker på allt än. men det kommer nog gå bra :) önska mig lycka till!

 

Peace.


Kommentarer
Postat av: cc

Märks att man inte hänger med längre ,visste inte att du skaffat jobb :) Men lycka till lite såhär i efterskott:P

2009-06-08 @ 07:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0