I keep, I keep thinking that it's not goodbye

nu är det slut, jag har slutat nian, jag är skollös, vi är ingen klass längre, aldrig mer vi, och det känns förjävligt. är så mycket i huvudet nu så vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska uttrycka mig. men kan ju börja med gårdagen i stora drag.

åkte till skolan vid elva för att äta middag med alla nior och lärare innan kyrkan. från ett till två nångång var vi i kyrkan. efteråt blev det ett varv på flaket, det var ju tur att ingen dog. vid tre blev det fika och avsked i matsalen med alla nior och lärare. och det var jobbigt, det var det..

på kvällen blev det att åka ut till näkna för att fira med dom flesta från klassen, var kul att så många kom och vilket jävla fint slut det blev på det hela. jag älskar er, 9A.

just nu sitter jag här och lyssnar på vitamin c - friends forever, och det känns fan inte bättre av det.

slänger upp fler bilder på bilddagboken, men här är några från gårdagen.








jag kommer sakna er, 4 jävligt bra år. men nu är det slut.
jag älskar er. ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0