det kallas tvivel...

...det där som stör. det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör och jag ser hur du tänker på nåt och hur du längtar dig bort som en fågel i bur. en obehaglig distans en konstig känsla nånstans, det känns tomt, ellerhur?

emil gick nyss, tråkigt, vill inte sova ensam inatt, dessutom kommer vi förmodligen inte ses förns tisdag men så kan det vara ibland. ikväll har vi varit ute och vattnat ute på lotten en sväng eftersom mor och far inte är hemma denna vecka, en jädran massa jordgubbar blev det också! resten av kvällen har vi ätit lite glass och 'kollat' på step up, emil gjorde, jag somna.

nu hade jag tänkt att gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorn 7 - 18, wei hela dagen borta, känns kanon, verkligen.. men får väl ta det om det ska bli några pengar överhuvudtaget. men känns faktist trist att inte kunna ha det sommarlov man längtat efter så länge. just nu längtar jag mig bara bort till öland, skulle gärna bosätta mig där på en camping hela sommaren! bästa öland, love it. nu tänker jag sova. hej..


världen bästa öland!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0