aint no mountain high enough

idag har jag jobbat och hört samma låtar som igår från 6 - 12. dock ingen blind eller lat kund! jättebra. åkte direkt in till stan efter jag slutat för att köpa solglasögon eftersom mina är borta, eller ligger nånstans här hemma. men hittar dom verkligen inte och behöver nu till helgen så fick bli ett par nya. sen jag kom hem runt två har jag inte gjort så mycket, duschat och kollat på packningen, men inte rört den.. det är bra när vi snart ska åka!

som sagt, malin kommer och hämtar upp mig snart, ska handla och sen bär det av till jockes land. är borta tills på tisdag. det ska bli kul, hoppas på ett par riktigt bra dagar med mina sjukt underbara vänner!


bästa ni!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0