variation är onödigt, eller?

dessa två videos underhöll jag och malin oss med att göra i somras. vi tittade igenom bilder som jag tagit på avslutningskvällen i nian och när vi var på jockes land. fann i princip bara foton på dessa två gossar som såg likadana ut på varje bild helt omedvetet så kände att det behövdes ett vackert bildspel. jag menar, variation är onödigt! eller?

det runt omkring bilderna är internt och kan ses som jävligt larvit av många.
bara jag och malin som tycker det är kul :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i princip...

vår käre vän christoffer förövrigt.

och så vår otroligt orolige vän joakim m.fl.


och en sista som väcker känslor av längtan tillbaka till jönsbergska.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha<3 love it.



2009-12-01 @ 21:22:34
URL: http://mclovin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0