julafton

har haft en helt okej julafton. lite annorlunda, lite seg och lite tråkig men helt klart mysig. god mat och bra julklappar!

vet inte riktigt vad som var bäst, inget var väl direkt kul men allt var väldigt behövligt!

  • flytta hemifrån saker.
  • bronssmycken
  • böcker
  • minne till mobilen
  • databord
  • sockar
  • en jävligt mysig filt som jag kommer bosätta mig i..
just nu sitter jag i sängen och inviger det nya "databordet". det är som ett litet plastbord som höjer upp datorn och har inbyggd fläckt så inte datorn ska bli för varm! jag hade önskat mig ett frukostbord för att det skulle bli lite bekvämare att sitta med datorn i sängen och för att slippa ha den direkt i knät, men detta var väl klart bättre antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0