9 december

funderar starkt på att gå och lägga mig snart. mitt humör som nyss var väldigt högt upp på en skala är nu nästan längst ner.. och jag vet inte varför, kanske är det du, eller är det stressen och ångesten för skolan, eller så kanske jag bara är trött och vill sova. dunno.

gjorde näst sista provet innan lovet idag, och snart är det fan lov. så skönt att kunna koppla av helt och hållet ett tag. men såklart har vi två prov den veckan vi kommer tillbaka :)) så sista veckan av lovet kommer ägnas åt plugg. känns jävligt roligt. varför sätta att vissa kurser avslutas v2? why god why? sjukt onödigt.

förutom skolan där vi hade matteprov och åkte skridskor bland annat så har jag hunnit med att inhandla julklapp till min moster, städat rummet och garderoben samt slagit in julklappar. oj jag skulle pluggat också men idag skiter jag i det. busigt av mig.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0