13 december

har jag lutat mig tillbaka och varit duktig. svar nej.

imorgon ska jag gå på stan en sväng i jakt på en ny vinterjacka. är grymt sugen på en grön fjällrävenjacka, tycker dom är riktigt snygga och har dessutom bra kvalite. den största anledningen till detta är att jag inte nöjd med min egentliga vinterjacka, trivs inte i den plus att alla jävla pj's har den. varför finns dom? kill them all. gillar den ju egentligen liksom. men jag tackar inte nej till en green greenland winterjacket, nae det gör jag fan inte. kostnaden får jag stå för själv men det är det värt. den kommer nog hänga med ett par år behöver ju inte slänga ut några vinterjackepengar på ett tag.

nu måste jag sova så att jag inte försover mig imorgon. det har hänt varenda gång jag varit uppe för sent nu ett tag.. inte bra!

och nu är det bokat. så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0