7 december who the fuck is pooping in our house?

sitter här nyduschad, trött och förbannat hungrig. och inte har man hunnit med något av det man ville hinna med heller. jag ska snart sova men först vill jag ladda ner lite avslappnande musik som man kan somna till och sen vill jag se på film också. skulle även behöva läsa lite i körkortsteoriboken. men nej, inget av detta hinns med eftersom jag borde sovit för en timme sen.

dagens snackis vid matbordet; "vem fan är det som har bajsat uppe vid vinden?". det är en fråga som vi sökte svar på runt matbordet. passande samtalsämne menar jag.

när man öppnade ytterdörren imorse så stank det något fruktansvärt, mor min gick upp till vind där det finns en liten avsats där man kan gömma sig om man tycker det är roligt, vid vindsdörren finner hon bajs, människobajs. how nice? nog att vi har skumma typer i huset men inte fasiken skulle någon av dem bajsa i trappen. vi gick igenom hela vårt grannskap, nästan, men ingen av dem kan vara boven. vi har iofs några okända.. men det lutar nog mest åt att det skulle vara någon hemlös som övernattar på den där avsatsen där man kan gömma sig om man tycker det är roligt.. inga problem med att det skulle vara en hemlös men om, så kan man väl åtminstone sno med sig några gratistidningar och lägga ut dom och göra det där och sedan ta med sig det morgonen därpå. vi funderade på om vi skulle sätta upp lappar med "bajsa inte här" på eller möjligtvis ställa fram vår gamla potta och skriva "bajsa gärna här, tack!"

pappa funderade på om vi skulle sätta upp en kamera där uppe vid vinden för att se vem som håller hus där. men skulle nog behövas på fler ställen, exempelvis i hissen där man nån gång hittat en kisspöl på golvet och var och varannan dag är det någon som har spottat. dock skulle det kunna gjorts av någon i grannskapen men vem fan är den mystiske bajsmannen?

ps. jag trivs ändå rätt bra i min trapp. ds.

Kommentarer
Postat av: Midget

Bajs-Emma tror jag :'(

2009-12-08 @ 19:44:53
Postat av: malin

nu när du säger det så...

2009-12-16 @ 16:30:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0