6 december

julmarknad + julbord idag.
jag tycker verkligen om att gå runt i mysiga herrgårdar och titta i alla stånden, det är så mysigt och man får verkligen julkänsla i sig. dock var detta en väldigt mesig marknad.. brukar vara mer som tilltalar en. hittade endast en julklapp till mamsen.

julbordet var kanon, men jag har kommit fram till att jag inte är så förtjust i det. det ända jag lägger på tallriken är lax och julskinkemackor med senap, möjligtvis en potatis och en prinskorv men inte mer än så. men det funkar det med.

nu ska jag gå och se vad resten av familjen gör. händer det inte något spännande så slår jag nog på en film innan jag somnar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0