3 december

så jävla tråkigt att komma hem. wwwhhhyyy?
det kan man ju fråga sig eftersom det borde vara det skönaste som finns efter en lång skoldag men jag vet inte riktigt varför. känner en äcklig tråkighetskänsla i kroppen blandat med ångest som kommer när skoldagen är slut och man sätter sig på spårvagnen.

jag blir nästan avundsjuk när tjejerna i klassen säger " ååh jag ska åka hem idag, så jävla gött ". jag vill också längta hem, ha hemlängtan. vill bara åka iväg ett tag för att uppskatta det jag har här hemma lite mer.

eller så är det så att man har så roligt i skolan och har underbara människor runt sig hela tiden och sen blir det helt plötsligt tyst och man är ensam, har inget roligt att se fram emot.

äsch jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: bella

vi har det bäst i skolan helt enkelt

2009-12-03 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0