22 december

ikväll har jag tagit ett utav dom två stegen som jag måste ta, som jag funderar på varje dag men verkligen inte kan göra för att det inte känns bra, eller rättare sagt hemskt. men även om alla tankar och känslor har känts jobbigare idag än det gjort på länge så gick det bra.. och nu står den inte där längre bredvid min och väntar på dig. det känns bra.

ikväll då har vi inte varit speciellt roade här hemma. jag hjälpte mamma och hänga lite tvätt förut, och framåt halvtio då man egentligen kunde gå och lägga sig började jag och carro städa i skafferiet. om det var roligt.. kanske roligare än vi hade innan. fult och äckligt var det innan, fint och rent blev det..

nu ska jag sova. heej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0