14 december du är oförstörd för mig

det blir liksom aldrig dåligt.. detta är inget man tröttnar på trots att samma låtar spelats sen jag började lyssna på honom när jag var tio. för det är liksom lika bra om inte bättre varenda gång! man skulle kunna ha denna musik i öronen dygnet runt.

oj. låter visst som om jag helt plötsligt gått och blivit världens största lassefan. känns som om det kommit väldigt många sådana inlägg nu. men så är det ju inte riktigt.. det är bara så att det stora fanet i mig har legat och sovit lite och väcktes i och med den nya plattan plus konserten! det går liksom lite i perioder.

och snart är det dags igen. långholmsparken 7 augusti,
fast det är a l l d e l e s för lång väntan..


Kommentarer
Postat av: eve

klart jag läser mallanbrallan!

2009-12-15 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0