13 december

jag borde pugga, men nu känns det lite sent att börja. jag borde ha pluggat mer än jag gjort idag vilket bara resulterat i en timme. istället sitter jag och läser lasses biografi, onödigt eftersom jag läst den flera gånger tidigare men något roligare än djurens anatomi.

fick nyss ett sms där det stog "jag pluggade jättebra i två och en halv timme, nu ska jag se på mumien :d". hade jag med varit så duktig idag hade jag nu kunnat sitta här utan ångest och sett på film som jag planerade att jag skulle göra idag. istället har jag varit på maxi, sovit och gjort ingenting..

så nu ska jag luta mig tillbaka och vara lite duktig. sedan ska jag sova.

puss.

åt björnbär förut, från busken som växer intill det blå huset med röda knutar.

I want to be a part of the life that exists inside the walls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0