you´ve got that something, something that I want, something that I need

att konstant vara sugen på en cheeseburgare, en skål full av popcorn eller bara nånting att stoppa i mun är jobbigt, så jävla jobbigt. och ännu jobbigare att ambitionen till att ta sig ut och träna är totalt borta.

detta sänker mitt humör och mående nåt enormt eftersom man hela tiden går runt och har dåligt samvete för att man inte tar sig ut och springer eller liknande istället för att bara gå runt hemma och göra ingenting hela dagen. har inte lust med nånting, vill bara sova. önskar att jag vore lika stark och duktig som min älskling..

ville bara säga det, dags för sängen nu.




Peace.

Kommentarer
Postat av: cc

springer ni inget tillsammans ? har hört att det ska vara kul, även om jag som bekant håller mig borta från springande :P

2009-08-14 @ 08:39:17
Postat av: malin

jodå det händer, men inte så ofta som det skulle behövas. och ja det blir både roligare och lättare.

2009-08-16 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0