haven't you heard that i'm the new cancer? never looked better and you can't stand it.

sitter nu och föröver bilder och musik från den externa hårddisken som vi har till den andra datorn, så nu börjar det mer likna min dator.

idag hade vi en heldag med hjärt och lungräddning och brandutbildning. hjärt och lungräddning med vår mats var väl ingen höjdare. eftermiddagen ute på flygfältet me overaller, hjälm, stövlar och handskar var desto roligare men gud så varmt! speciellt att rädda människor i brinnande rum. men det var roligt och vi klarade det galant.

slutade inte förns tio över fyra och var inte på skolan förns tjugo i fem. som tur var mamsen där och hämtade upp mig så kom hem skapligt ändå.

under min vistelse hemma har jag ätit middag och sen begav mig sedan till datorn där jag suttit sen dess. om en stund ska jag sätta igång och göra det jag gör bäst, steka pankakor!! för imorgon ska vi till kolmården och vad passar inte bättre än pankakor och tusen liter hallonsylt!?


jag och bella, vet att det är larvigt att jag ritat svart i ansiktet.........


alice


carro&bella




Peace.


Kommentarer
Postat av: bella

hahah fy fan på dig för sista bilden :D

2009-09-05 @ 11:32:53
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0