och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet

sista dagen på sommarlovet, vet inte riktigt var jag ska göra av den.. förmodligen blir det väl att vara hemma. nervositeten börjar komma lite smått nu, inte direkt för att börja gymnasiet utan mer för att jag inte känner någon och ska komma dit helt ensam imorn och hitta vart jag ska. dessutom är jag ganska blyg av mig och har svårt för att ta kontakt med någon jag aldrig träffat så jag får väl hoppas att det är nån jag känner igen eller att någon tar kontakt med mig.

förövrigt.. gårdagen blev kanon. fiska med emil och hans pappa under förmiddagen, hade lite gäster hemma under kvällen och åt kräfter och tillbringade resten av kvällen och natten hemma hos malin med jocke och hugo för att sedan åka hem hit och sova med emil.

nu blir det lite rester från gårdagen!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0