i can almost see it. that dream i'm dreaming but there's a voice inside my head sayin, you'll never reach it..

igår var det den 25 augusti = lön = jag har köpt mig en egen dator! äntligen säger jag bara. har velat haft en sen jag blev aktiv vid datorn för xantal år sedan men aldrig fått någon eller haft råd. men nu ligger den här i mitt knä och stormtrivs.

det fick bli en minipc för min del. dels för att jag inte ville ge hur mycket som helst för en dator och dels för att jag varken behöver eller vill ha en stor. hade velat haft storlek 12 eller va man säger men fick nöja mig med 10.2 för jag hade ingen lust att lägga 1300 mer på en annan.






nu börjar klockan närma sig tio och jag är trött och tänker gå och lägga mig när som helst.
imorgon är det brandutbildning hela dagen!


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0