There's nothing you could say that would hurt me

gårdagen hemma hos isabelle blev kanon. kom dit vid sex, möttes av hon och hennes vänner hanna, diddi, monica och simon. jättetrevliga verkligen, så skönt med lite nytt folk från en annan stad. det är sån skillnad, tänk vilken skillnad det kan vara på människor från stad till stad.

maten stod på bordet när vi kom fram till issa som bara bor ett par meter från hållplatsen. det bjöds på tacos och efteråt spel och film :) skulle sovit kvar men det räckte gott och väl för mig och ville sova hemma så tog tåget hem vid halvtolv.

idag har jag gått en runda på stan me johanna och robin. köpte en dataväska och såg lite annat smått och gott men har blivit så snål nu när jag väl har pengar.. jag borde unna mig precis vad jag vill tills pengarna är slut..

nu är det läggdags!









Peace.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0