nåt som inte var ikea, nåt som inte hade lösningen i kanten

sista veckan på sommarlovet väntas. kul. och så fort det gått även om det känns som ett halvår sen avslutningen.
synd bara att jag inte har/kunde njuta så mycket av lovet som jag önskat.. även om jag inte jobbat varje dag så har man i princip bara haft två lediga dagar emellan arbetsdagarna och det ända man har i tankarna då är att man ska gå och jobba om två dagar och slarvar bort dagarna man har ledigt.

funderar starkt på att lägga undan ett par tusenlappar till nästa sommar så jag slipper jobba och få det sommarlovet jag behöver. ska iallafall ta vara på den sista veckan och lägga upp den bra. skulle behöva träffa mina vänner lite mer men samtidigt vill man ägna så mycket tid som möjligt till att vara med emil nu. blir sån skillnad när skolan drar igång.

nu tänker jag gå och gosa ner mig i sängen bredvid den bästa personen i hela världen.
hej.







Kommentarer
Postat av: cc

njut av sommarloven medan du kan, jobba kan man göra sen.. :P

2009-08-10 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0