nananananana

sista helgen nu då innan skolan drar igång. väldigt blandade känslor, mest dåliga förstås men det ska bli roligt med lite nytt.

idag har jag hjälpt mamma lite på lotten på morgonen och sedan åkte jag hem till johanna för att färga hennes hår. blev även middag och tårta innan jag åkte hem.. tog en runda på stan med emil efter jag duschat och gjort mig iordning för att sedan ta bussen ut till kvillinge.

ikväll har vi ätit och glott på teve och jag har även spelat lite spel med linda. tycker det är kul som fan, trist då att emil hatar att spela spel.. men utifall jag blir sugen på spel i framtiden finns hon dörren mitt emot, perfekt!

nu ska vi sova för imorn ska vi ut med båten och fiska tidigt.. inte direkt pigg på det nu men det blir nog roligt. sedan väntas det kräftskiva hemma innan det bär av till malin för lite chill med mina vänner.



Peace.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, kanon att det finns någon i huset som vill spela spel med mig! :D xd

2009-08-15 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0