nananananana

andra skoldagen avklarad. måttligt nervös igår men var inte så farligt som jag hade förväntat mig. helt okej klass, 25 tjejer och 1 kille. människor av alla olika slag. rätt kul med så många från andra städer, bara 3 stycken från stan, några pendlar och de övriga bor på elevhemmet.

idag så var vi och prövade arbetskläder på morgonen och resten av dagen var det mest information, uthämtning av nycklar och enskilt foto. tog även en sväng i djurhuset med malin. en trevlig tjej som jag fått bra kontakt med redan :)










Peace.

Kommentarer
Postat av: cc

nice :) fint att du hittat en kompis med samma namn, kommer ju inte bli förvirrande ;) vad vare för skola du kom in på ? jag är ju lite småsenil som bekant..

2009-08-19 @ 08:33:05
Postat av: Anonym

himmelstadlundsgymnasiet :p

2009-08-23 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0